вгору

Гарантія

Гарантійні зобов'язання

Як приймати вироби.

При доставці водій зобов'язаний разом з Вами перевірити кількість місць посилки з яких складається ваш товар, разом зі склом (при наявності) і фурнітурою якщо вони йдуть різними пакетами; Коли отримуєте посилку (комп'ютерний стіл), уважно огляньте упаковку, дерев'яні лати (при посилці поштової службою) повинна бути цілою, стрейч плівка і картон без поривів і проколів. Переконайтеся, що немає слідів ударів і промокання; Огляньте скла і дзеркала (за наявності).
У разі виявлення механічного пошкодження упаковки або сліди намокання, навіть при відсутності зовнішніх ознак пошкодження товару (при доставки з допомогою транспортної компанії) ви повинні скласти відповідний акт із представником служби доставки. В акті ви повинні обов'язково вказати характер упаковки: дерев'яні лати, стрейч плівка, гафрокартон; вказати наявність спеціального маркування (тендітний товар, не мочити, не кантувати, не штабелювати), вказати кількість пошкоджених місць посилки, навіть за наявності незначних пошкоджень і описати самі ушкодження (відбиті кути, пробита упаковка, подряпини, подивіться природна чи геометрична форма посилки, сліди намокання), Ви вправі відмовитися від товару, якщо ви вирішили прийняти товар то претензії по компенсації збитку пред'являються транспортної компанії, в такому разі у транспортної компанії можна отримати компенсацію до 30% вартості кожного пошкодженого пакета.

Поради по розпакуванні та складанні меблів

Якщо, раптом, при розпакуванні або зборці меблів Ви виявите елементи деталей, які мають механічні пошкодження, або дефекти виробничого характеру (відшарування ламінату, подряпини, плями, деформації і т.п.), не монтуйте їх. У такому випадку Вам необхідно зв'язатися з нами, зробити знімки дефектів і вислати нам на імейл; Хоча наша меблі і не потребує професійної збірці, ви маєте можливість замовити послугу з її збірці або уточнити вартість цієї послуги у продавця-консультанта. Ми можемо допомогти Вам зібрати комп'ютерні столи в Києві та Житомирі. Меблі комплектується всім необхідним для збірки, включаючи інструкцію по збірці. При складанні, меблі бажано встановлювати на рівну поверхню, при необхідності можна використовувати підкладки або регулювання ніжок. Після складання меблів і установки її в потрібне місце, можливо, знадобиться регулювання петель дверцят.

Гарантійні зобов'язання

Відповідно до законодавства, термін гарантійної експлуатації виробів, виробництва фабрики меблів "Юніор меблі", для суспільних приміщень (офісні меблі) складає 18 місяців з дня їх продажу і 24 місяці для житлових приміщень (комп'ютерні столи), а для меблів іноземного виробництва термін гарантії встановлюється виробником.
У разі виявлення у виробі дефектів або поломок, що мають виробничий характер, продавець зобов'язується усунути їх протягом 3-х тижнів з часу надходження скарги від його покупця (не враховуючи часу на доставку). Товарний чек є гарантійним талоном, зберігайте його обов'язково в перебігу всього гарантійного терміну.

Гарантія на товар не поширюється у випадках:

• При внесенні в виріб конструктивних змін, не передбачених її виробником;
• На деталі з механічними пошкодженнями, якщо вони вже були змонтовані на виріб;
• На меблі, яка була пошкоджена внаслідок форс-мажорних обставин (стихійного лиха, пожежі і т.д.).
• При отриманні компенсації від компанії перевізника.
• Якщо виріб отримав механічні пошкодження у тому числі при складанні, монтажі, підключенні або ремонті меблів не представниками продавця
• При відсутності товарного чеку, що підтверджує факт придбання меблів у продавця;
• При разбухании деталей під впливом води або інших рідин;
• При порушенні правил експлуатації меблів
Правила експлуатації корпусних меблів

•Не рекомендується пересувати меблі в завантаженому стані, можливо після цього буде необхідно відрегулювати петлі дверей;
•Не слід надмірно навантажувати полички і ящики;
• Уникайте попадання на меблі води і прямих сонячних променів;
• Не використовуйте вироби (комп'ютерні столи) під відкритим небом, вони не розраховані на це. Меблі не повинна стояти ближче 50см від нагрівальних приладів (електричних, газових плит, конвекторів та батарей і т.п.), Якщо ж необхідно встановити меблі біля джерела тепла, потрібно встановити між ним і тепловиділяючими приладами теплоізоляцію з метою запобігання відшарування декоративного покриття, відклеювання крайок, появи плям, деформацій і т.п. Періодично перевіряйте, чи не ослабли чи в ній сполуки на конфірмати і мініфіксах;
• Вироби слід експлуатувати в закритому приміщенні при вологості повітря не більше ніж 60%;
• Необхідно підтримувати чистоту вироби, очищати від пилу, а також плям, що виникли при використанні. Щоб меблі зберігала естетичний вигляд, очищення меблів потрібно проводити за допомогою спеціальних засобів по догляду за меблями - оновлюючі, поліруючі та чистячі засоби. При вологому прибиранні стежите, щоб вода не затримувалася на поверхнях меблів, особливо в місцях з'єднання, стиках і біля кромки. Протирайте вироби насухо щоб уникнути набухання деталей.

Ми доставимо ваші меблі в будь-яку точку України